Τι είναι αυτό, που ενθαρρύνει τη μάθηση;
Απάντηση:
1) Η ικανότητα ενός εκπαιδευτικού, να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών.
2) Πριν μπει ο εκπαιδευτικός στην αίθουσα, πρέπει να είναι κατάλληλα έτοιμος και καταρτισμένος σε αυτό, που θα διδάξει.
3) Αφότου ο δάσκαλος μπει στην τάξη, ξεκινώντας την παράδοση του μαθήματος, πρέπει να δώσει στους μαθητές, κάποιο ερέθισμα.
4) Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ο καθηγητής χρειάζεται να κάνει διάλογο με τα παιδιά και όχι έναν συνεχή μονόλογο. Οφείλει να τους έχει απασχολημένους, καθ' όλη τη διάρκεια του 45λεπτου.
Να μη καταλάβουν οι μαθητές, ότι ο καθηγητής δεν γνωρίζει αρκετά καλά το αντικείμενό του και φυσικά να μη καταλάβουν, ότι τους φοβάται.
5) Η κακή υλικοτεχνική υποδομή και η έλλειψη τεχνολογικού ορισμένων σχολικών, επηρεάζει τη μάθηση, αλλά και τις επιδόσεις των μαθητών.
Απάντηση:
1) Η ικανότητα ενός εκπαιδευτικού, να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών.
2) Πριν μπει ο εκπαιδευτικός στην αίθουσα, πρέπει να είναι κατάλληλα έτοιμος και καταρτισμένος σε αυτό, που θα διδάξει.
3) Αφότου ο δάσκαλος μπει στην τάξη, ξεκινώντας την παράδοση του μαθήματος, πρέπει να δώσει στους μαθητές, κάποιο ερέθισμα.
4) Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ο καθηγητής χρειάζεται να κάνει διάλογο με τα παιδιά και όχι έναν συνεχή μονόλογο. Οφείλει να τους έχει απασχολημένους, καθ' όλη τη διάρκεια του 45λεπτου.
Να μη καταλάβουν οι μαθητές, ότι ο καθηγητής δεν γνωρίζει αρκετά καλά το αντικείμενό του και φυσικά να μη καταλάβουν, ότι τους φοβάται.
5) Η κακή υλικοτεχνική υποδομή και η έλλειψη τεχνολογικού ορισμένων σχολικών, επηρεάζει τη μάθηση, αλλά και τις επιδόσεις των μαθητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου