ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΠΕΝΤΑΜΕΡΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
Α) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Β) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Γ) ΦΥΛΛΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Δ) ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ή ΕΛΕΓΧΟΥ
Ε) ΦΥΛΛΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ:
1. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
2. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
3. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
1) ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
2) ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
3) ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
4) Ο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
5) ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
6) Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
7) Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΕΝΤΑΜΕΡΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
Α) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Β) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Γ) ΦΥΛΛΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Δ) ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ή ΕΛΕΓΧΟΥ
Ε) ΦΥΛΛΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ:
1. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
2. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
3. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:
1) ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
2) ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
3) ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
4) Ο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
5) ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
6) Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
7) Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου