Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

ΆΜΟΙΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  

ΆΜΟΙΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

  

ΜΗΠΩΣ, ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ, ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.

ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΑΕΔ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΨΑ, ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΥΡΟΣ. ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ, ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΟΙ.

ΔΙΑΘΕΤΩ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΜΑΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, PROFICIENCY KAI LOWER, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ. ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΚΑΩ ΦΡΑΓΚΑ, ΣΤΟΝ ΕΟΠΕΠΠ, ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ; ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ; ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ 3 ΚΑΙ 4 ΏΡΕΣ, ΣΕ ΙΕΚ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΨΥΧΟΥΛΑ Ή ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΈΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ.

ΔΗΛΑΔΗ, ΘΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ, ΌΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;

ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ, ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΟΣ Ή ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΜΑΛΛΟΝ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΦΤΩΧΕΙΑ, ΠΕΙΝΑ. ΞΕΡΟΥΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ, Ή ΝΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ <<ΚΡΑΤΟΣ>>. ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ ΜΕ 50 ΚΑΙ 100 ΕΥΡΩ. ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΜΕ 20 ΕΥΡΩ.

ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΞΗ. ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ, ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΒΙΖΟΥΜΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΠΙΑΤΣΑΣ.

ΑΓΑΠΗ, ΜΕΡΑΚΙ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου