Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025

ΣΚΕΨΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 ΣΚΕΨΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.



  • Ανανέωση, διδακτικών βιβλίων και εγχειριδίων, σύμφωνα με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Χορήγηση βιβλίων του εμπορίου, από τις σχολικές μονάδες.

  • Ανανέωση και αγορά σύγχρονων εξοπλισμών, υλικών και εξαρτημάτων, για τα εργαστήρια των σχολικών μονάδων.

  • Πραγματοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων, ημερίδων, διαλέξεων, στοχεύοντας, στην περισσότερη ή μεγαλύτερη κατάρτιση και ειδίκευση των εκπαιδευτικών.

  • Πραγματοποίηση εκπαιδευτικών επισκέψεων, αυτοσκοπός των οποίων, θα είναι η ενημέρωση και επιμόρφωση, τόσο του μαθητικού, όσο και του εκπαιδευτικού δυναμικού.

  • Πραγματοποίηση εργαστηριακών μαθημάτων, σε πραγματικούς χώρους εργασίας.

  • Όριο απουσιών, 130 με 140 απουσίες, δίχως να υπάρχει δικαιολόγηση. Αλλιώς, εφαρμογή παρουσιολογίου μαθητών, στην αίθουσα και στο εργαστήριο.

  • Μείωση του ελάχιστου αριθμού μαθητών-τριων, ανά τμήμα για την δημιουργία τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων.

  • Να γίνεται έγκριση όλων των τμημάτων (ανεξαρτήτως αριθμού), για τα Εσπερινά ΕΠΑΛ και τα απομακρυσμένα από τα αστικά κέντρα ΕΠΑΛ. Οσον αφορά, τα Εσπερινά ΕΠΑΛ, να μην είναι απαραίτητο να απασχολείτε ή να εργάζεται κάποιος ή κάποια, ώστε να εγγραφεί στα συγκεκριμένα σχολεία.

  • Ιδανικό θα ήταν, η τεχνική – επαγγελματική, να λειτουργούσε αποκλειστικά σε απογευματινό ή βραδινό ωράριο. Τις πρωινές ώρες, να εργάζονται όλοι και όλες, ανεξαιρέτως, σε εργοδότες ή υπηρεσίες ή επιχειρήσεις και το απόγευμα σχολείο. Να “ψηθούν” στη δουλειά. Συνδυασμός μάθησης – διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης, ότι καλύτερο ή ιδανικότερο, για το μαθητικό δυναμικό. Τώρα βέβαια, εάν ορισμένοι και ορισμένες συνάδελφοι – συναδέλφισες, επιθυμούν να έχουν ελεύθερα τα απογεύματα…  …μερικοί το βλέπουμε, διαφορετικά. Να μας απασχολεί και τι “σόι” επαγγελματίες, μελλοντικοί, θα βγάλουμε, έξω στην πιάτσα, έξω στην αγορά εργασίας.

  • Ύπαρξη σύνδεσης των ΕΠΑΛ/ΤΕΕ, με την αγορά εργασίας.

  • Δημιουργία κλάδων εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ, σε όλους τους τομείς και να γίνουν διορισμοί σε αυτούς τους κλάδους, καθώς θεωρούνται άκρως απαραίτητοι, για την λειτουργία των εργαστηρίων.

  • Γραμματειακή υποστήριξη, σε όλα τα ΕΠΑΛ, καθώς ο φόρτος εργασίας, και λόγω μαθητείας, είναι πολύ μεγάλος.

  • Προβολή των ΕΠΑΛ, από τα Μ.Μ.Ε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου