ΣΚΕΨΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ανανέωση, διδακτικών βιβλίων και εγχειριδίων, σύμφωνα με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Χορήγηση βιβλίων του εμπορίου, από τις σχολικές μονάδες.
Ανανέωση και αγορά σύγχρονων εξοπλισμών, υλικών και εξαρτημάτων, για τα εργαστήρια των σχολικών μονάδων.
Πραγματοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων, ημερίδων, διαλέξεων, στοχεύοντας, στην περισσότερη ή μεγαλύτερη κατάρτιση και ειδίκευση των εκπαιδευτικών.
Πραγματοποίηση εκπαιδευτικών επισκέψεων, αυτοσκοπός των οποίων, θα είναι η ενημέρωση και επιμόρφωση, τόσο του μαθητικού, όσο και του εκπαιδευτικού δυναμικού.
Πραγματοποίηση εργαστηριακών μαθημάτων, σε πραγματικούς χώρους εργασίας.
Όριο απουσιών, 130 με 140 απουσίες, δίχως να υπάρχει δικαιολόγηση. Αλλιώς, εφαρμογή παρουσιολογίου μαθητών, στην αίθουσα και στο εργαστήριο.
Μείωση του ελάχιστου αριθμού μαθητών-τριων, ανά τμήμα για την δημιουργία τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων.
Να γίνεται έγκριση όλων των τμημάτων (ανεξαρτήτως αριθμού), για τα Εσπερινά ΕΠΑΛ και τα απομακρυσμένα από τα αστικά κέντρα ΕΠΑΛ. Οσον αφορά, τα Εσπερινά ΕΠΑΛ, να μην είναι απαραίτητο να απασχολείτε ή να εργάζεται κάποιος ή κάποια, ώστε να εγγραφεί στα συγκεκριμένα σχολεία.
Ιδανικό θα ήταν, η τεχνική – επαγγελματική, να λειτουργούσε αποκλειστικά σε απογευματινό ή βραδινό ωράριο. Τις πρωινές ώρες, να εργάζονται όλοι και όλες, ανεξαιρέτως, σε εργοδότες ή υπηρεσίες ή επιχειρήσεις και το απόγευμα σχολείο. Να “ψηθούν” στη δουλειά. Συνδυασμός μάθησης – διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης, ότι καλύτερο ή ιδανικότερο, για το μαθητικό δυναμικό. Τώρα βέβαια, εάν ορισμένοι και ορισμένες συνάδελφοι – συναδέλφισες, επιθυμούν να έχουν ελεύθερα τα απογεύματα… …μερικοί το βλέπουμε, διαφορετικά. Να μας απασχολεί και τι “σόι” επαγγελματίες, μελλοντικοί, θα βγάλουμε, έξω στην πιάτσα, έξω στην αγορά εργασίας.
Ύπαρξη σύνδεσης των ΕΠΑΛ/ΤΕΕ, με την αγορά εργασίας.
Δημιουργία κλάδων εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ, σε όλους τους τομείς και να γίνουν διορισμοί σε αυτούς τους κλάδους, καθώς θεωρούνται άκρως απαραίτητοι, για την λειτουργία των εργαστηρίων.
Γραμματειακή υποστήριξη, σε όλα τα ΕΠΑΛ, καθώς ο φόρτος εργασίας, και λόγω μαθητείας, είναι πολύ μεγάλος.
Προβολή των ΕΠΑΛ, από τα Μ.Μ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου